onsdag 26 november 2008

Länge sen sist..

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev sist, inte haft orken bara. Men nu ska jag skärpa mig ; ) Hoppas Carro blir nöjd, som klagar på att jag aldrig skriver! Nu är vintern här iallafall, det är sjukt kallt! Håller på att frysa ihjäl när jag går till skolan.. så tur att det bara tar ca 5 minuter att gå, haha. Nästa vecka har jag bestämt mig för att åka in till Örebro och köpa en jacka och även köpa julklappar till nära och kära. Själv har jag mest önskat mig nyttiga saker, som saker till lägenheten, eftersom jag fick det mesta som jag ville ha när jag fyllde år. Fast mest av allt skulle jag nog vilja åka utomlands, steka och bli pepparkaka lagomt till jul :D Köpt två stora 1-litersflaskor med schampo och balsam, L´anza. . Skönt när det kommer räcka ett bra tag. Premiär för det ikväll efter träning, så får vi se om det är bra eller dåligt : )




1 kommentar:

Anonym sa...

thank you mu dear ;D