söndag 7 september 2008

All summer long

Tack allihopa för en supertrevligkväll igår! Ni är är guld värda i mina ögon!
Idag har allt varit segt, dåligt väder, regnigt o grått! Vart tog sommaren vägen egentligen? Kom tillbaka tack! Nu är det höst, det börjar bli ruggit och kallt .. men det finns bra saker med hösten också, min födelsedag! 25 oktober, don´t forget me ; ) börjat fundera lite på vad jag ska önska mig ..

här är lite saker jag kommit fram till att jag vill ha.. än så länge..


  • Smink, sminkkväll/timme

  • Hårförlängning

  • Massage

  • Ansiktsbehandling

  • Presentkort, kläder.. alltid uppskattat! och lättare att välja själv dessutom!

  • Pengar, de har ju ingen dött av att få lite extra!

Imorgon är det skolkort, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, hår eller något! Panik panik!

miss you ..




Inga kommentarer: