torsdag 11 september 2008

Salongdag


idag har det varit en riktigt lång dag.. 8-ca 4 i salongen. . roligt, men trött blir man! Hade en kunde idag på eftermiddagen, en gammal gubbe typ 65 tror jag .. Såg ut som värsta alkolisten, halvlångt hår och långt skägg, som även det skulle klippas.. panik panik! håret klippt och skägget av och gubben blev riktigt pimpad ; ) En riktig frågeställare var han också.. Frågade vem som var den första på jorden att använda schampo, vad jag använder för schampo o ALLT! Roligast var också när han frågade vilket produktmärke vi hade, och jag svarade goldwell... han " jaha ja, de känner jag inte riktigt till.. själv har jag använd blå vitt ett tag" :D

Tvättar idag, och pluggar. Måste även packa, för imorgon bär det av till Torsby. Mârten i helgen! (marken på karlskogiska)


Christina Aguilera - Keeps getting Better .. sjukt bra!

Inga kommentarer: