tisdag 20 januari 2009

Nöjd Madde murbruk?

Jag uppdaterar! vet att jag typ är världens sämsta person på att uppdatera, men när jag väll gör det en gång.. så fortsätter jag faktiskt med några inlägg, så lite duktigt är jag ju iallafall. Får väll se hur det går denna gång.. Idag har jag hälsat på snygg-madde, de var najjs, för vi är najjs..
Måste skriva ett brev på engelska till mina frisörlärare också.. alla som är intresserade att få åka till Island på någon internationell frisörgrej måste göra det.. så är det 2 i klassen som får åka i slutet, fan vilken chans, jag vill!

Och jag ska nu passa på att jag ÄLSKAR 80-tals musik!
Så om några helger kommer det bli kalas hos mig, inte riktigt klart vilken helg än. Och de som det angår kommer får reda på det.. och tjejer, det blir 80-talstema! :D så på med alla färgglada kläder ni har, benvärmare, pumps o hela köret! och glöm inte mycket smink och stort hår ; ) Det kommer bli great!




jag saknar dig min älskade vän

Inga kommentarer: