lördag 3 januari 2009

Nytt år, nya möjligheter : )

Redan ett nytt år, sjukt så fort det gått.. Nu har halva tiden i skolan gått, så om 1.5 år tar vi studenten, tjoho!
Nyårsafton firades med lite folk hemma hos mig, på menyn hade vi 3-rätters och det var jättegott, och jag får nog tacka Frida för det. matlagning är inte direkt min starka sida . . haha. Vi sjöng även singstar som idioter. Halv 12 gick vi in mot stan där resten av Karlskogas befolkning höll hus. Kvällen var helt enkelt great! : )

Dock började inte året allt för bra eftersom jag är sjuk. Legat i sängen i lite mer än 24 timmar nu. Igår låg jag under täcket med kläder på och skakade av kyla och mådde allmänt dåligt. Idag fryser jag inte lika mycket men har jätteont i huvudet, yr och hostar. : ( så missar dm (distriksmästerskap) i Deje idag : ( men lika bra att bli frisk nu.
Kom inte på så många nyårslöften heller, mer än att jag ska börja ta hand om mig själv mer och träna mera.









Bild 1: Här ska vi precis börja käka förrätten 2: Frida hugger in på efterrätten 3: Mig själv innan folket droppat in
4: Här hade vi ställt upp fint, bara gästerna som fattades : )

Inga kommentarer: