måndag 29 december 2008

bye bye christmas

Sitter nu hemma i lägenheten i Karlskoga. Mamma och min ena lillebror är här. Mamma har redan börjat städa o fixa, I like! Idag var vi i Karlstad och checkade lite.. tog en runda på ikea, och sen blev det att kolla kläder. Jag hade panik för jag visste inte vad jag skulle ha på mig på nyår! Men tillslut hittade jag en mörklila klänning på MQ, strapless, som dessutom glittrade lite : ) skönt att ha det fixat! Julen var bra, men nu ser jag fram emot nyår. Det blir nyårsmiddag hemma hos mig med lite folk, sen blir det partaj! Saknar dock att få julklappar..

Årets julklappar blev:

4 dagars festivalbiljett med camping, Putte i parken
Rosa obh nordica blender, assöt!
1000:- på banksak
500:- presentkort på hm
En bok, gossip girl
Dvd, Shrek den trejde ( hade faktiskt önskat mig den ; P )
Hög svart blomkruka
Frank dandy trosor
Svea linne
Svart lampa
2 st sport-bh
2 rosa handdukar
2000:- i pengar
2 sf biobiljetter
Kosttillskott för hår, hud och naglar, hårkontroll
Glasvåg
Två ganska stora svarta förvaringslådor
2 svarta lakan
En stenljuslykta med små genomskinliga kulor som man häller vatten på så blir dem stora ; D så lägger man ljus på dem..
Godis

Hmm... vad jag kommer på nu iallafall : )

Inga kommentarer: