måndag 1 december 2008

slut på frysandet

idag har jag Jennifer och Tilda varit i örebro på shopping, så nu köpte jag jackan, skönt värre! Har dock inte köpt en enda julklapp.. men ska försöka fixa det till veckan! Har lite svårt att komma på vad jag ska köpa till min kära pappa, men hm.. något ska jag nog hitta : ) Idag hade vi fest make up med en tjej som hette Rosa. skitskoj! Fick först se när hon mejka en modell och sedan arbetade vi 2 & 2 på varandra, alla blev skitsnygga såklart!
Var hemma i Arvika i helgen, skönt att träffa alla igen. Vill åka dit snart igen, men får se när jag har tid.
På söndag när jag åkte tåg och buss så blev jag psykad och förföljd av en gubbe som var utvecklingsstörd. Jobbigt och läskigt! Speciellt när han redan hade satt sig ganska långt fram i bussen, och glodde på mig hela vägen när jag gick förbi, och heeeeela vägen tills jag sätter mig typ längst bak.. inte de att han slutar och glo, då resan han sig upp och börjar gå bakåt och sätter sig precis precis bakom mig..

Skön dag imorgon också, en lektion, idrott.. jag klagar inte! Nu blir det handbollsträning

Skön låt- Maskinen - Segertåget

Inga kommentarer: