söndag 14 december 2008

jag vill..

att mitt hår ska vara friskt och inte det minsta slitet, börja träna mera och gå på morgonpromenixar, hoppa fallskärm, få julklappar, bleka mina tänder, lära mig uppskatta de folk gör för mig mer, köpa ny hårförlängning, köpa en nyårsklänning som det bara skriker glitter och glamour av, kramas och skratta så jag får träningsverk i magen, att jullovet ska börja, åka slalom och bli brun i ansiktet ( hej fräknar! ) och sist men inte minst berätta att inatt så drömde jag att jag kom in på Wickan med Tilda och Jenny, o hade asskoj, medans Jesper Ragén drömde om att jag blev påkörd inatt av polisen. jävligt snällt du.. men gulligt, eftersom du sa du grät i sömnen. haha, vilken pöjk.

Skola imorgon då.. tråkigt att de ska bli sån tråkig stämning varje gång vi har klassråd, bara för klasskassan.
Asså hur svårt kan de vara, antingen så är man med, och hjälper till. Eller så hjälper man inte till, o då ska man fan inte vara med heller. Inte svårare än så? Man har ju ett val, ingen är tvingad till något : )

Använt Goldwells rich repair 60 sec. inpackning nu några gånger. Luktar ganska gott och skönt när det går snabbt!
Men tycker att håret får en frissig yta, ska fortsätta använda den. Så får vi se vad jag tycker ( : tycker dock att Loreals absolute repair är något bättre. Bara att fortsätta testa!

Inga kommentarer: