lördag 13 december 2008

the way you make me feel, you really turn me on

bara jag som sitter här och lyssnar på michael jackson ; ) Skönt att sova ut inatt.. har varit en vecka med alldeles för lite sömn, finns ju alltid något mycket roligare att göra precis när man borde gå och lägga sig! dock ligger jag hellre kvar i sängen på morgonen... så ska bli skönt med jullov snart. Jul firar jag i stockholm hos min faster, med pappa, kusiner och massa annat folk. Blir nog bra, men skulle hellre åka direkt till arlanda istället och sätta mig på ett flygplan till thailand. Igår vann Kevin idol, helt rätt. MEN jag tycker idol är under hans värdighet och tycker det är tråkigt att han har varit en självklar artist redan från början. Till skildnad från andra som utvecklat sig tack vare idol. Nu bär det av till Hammarö, ska spela match.. får väll se hur det går, men än så länge är vi obesegrade i U-21 serien, wish me good luck ; )

Några artister inför Putte i parken är också släppta..
http://www.putteiparken.se/artists.aspx

Inga kommentarer: