torsdag 18 december 2008

jullovsvaka

Nu sitter jag hemma hos Madde med hennes ena bäbis som står i köket och bakar lussebullarna som jag och Madde skulle ha rullat.. men madde gjorde så fula. Idag hade vi egen hårvård.. nästan alla i klassen gjorde ganska mycket förändringar. askul! Klippte mig bara, lite kortare på ena sidan och sen går det diagonalt och blir längre på andra. Vågade dock inte fullt ut, min frisörlärare tyckte att jag skulle klippa dunderkort på ena sidan.. men njae, inte direkt så.. vi får se vad som händer.. sen han jag inte mycket mer för sprang runt och hjälpte alla andra. Så nu bleker Madde mitt hår lite, eftersom de ljusaste blev avklippt förut.. så hela håret såg mycket mörkare ut efter klippningen.. Nu har vi börjar våran jullovsvaka! Tur att det är lite party i oss ; ) Imorgon ska jag åka hem till Arvika... och på kvällen ska jag äta tacos med någon.

jag tycker att madde är bra

Inga kommentarer: