tisdag 2 december 2008

just nu hatar jag sverige!


vilket jävla skitväder, slaskigt, blött och äckligt! Jag verkligen haaaatar det svenska vintervädret. Varför finns det för? försvinn!! Man fryser, blir blött, arg, sur och sjuk! Fast än så länge är jag frisk som tur är : ) Idag hade vi bara en enda lektion i skolan, idrott .. fast jag är typ med i något programråd, 2 stycken från varje åk i frisör. Jag och Frida tände levande ljus och gjorde det mysigt, hade ställt fram kaffe, saft och fika och väntade bara på att resten skulle komma, och VEM kliver in tror ni? Om inte bergslags värsta tant, häxa .. kalla henne vad ni vill, men vår älskade svenska lärare Monica, som skulle vara med på mötet och självklart så hamnar hon även precis bredvid mig.. mysigt värre. Sen var det hem, äta lite och sen körde jag body combat på colluseum, och idag var Julia där också, för en gångs skull var vi där samtidigt :D sen hade jag lovat Ragén att gyma med honom efter.. inte så värst sugen. Men körde väll litegranna sen övervägde jag att gå hem istället.. Imorgon har jag 2 lektioner, engelska och natur.. men jag och Tilda måste stanna kvar efter skolan för att börja på ett arbetete om kvinnomisshandel som ska redovisas nästa vecka. Idag, efter många misslyckade försök. Har jag kokat det absolut perfekta ägget! För jag absolut hatar löskokta ägg, det får inte ens vara lite löst. Men gång efter gång har de flytit massa lös gula i mitten, fyfan. Men oj oj var bra de blev. Riktigt stolt över mig själv. Äggkokarn Amanda! ( :


Inga kommentarer: